Tillbaka på banan..


Jag vill börja med att be om ursäkt för mitt förra inlägg, jag överreagerade en del.. Det är nog hormonerna som får mig att bryta ihop för minsta lilla..

Dagen blev inte så dum ändå, eller egentligen har jag inte gjort så mycket mer än att äta, äta och äta. Först lunch på Cafe Louise, sen glass vid glassbaren när solen tittade fram och sen en bit pizza på Georges nu på kvällen.. Det är sjukt, men jag är sugen på något konstant hela tiden! Ska bli skönt på fredag när allt förhoppningsvis återgår till det normala igen..

Nu ska jag krypa ner i soffan och gosa med Donna, hade ingen kattvakt så jag och mamma åkte till Norge och hämtade henne i måndags. Tänk vilken snäll katt jag har, hon låg i baksätet hela vägen och sov. Har ju ingen bur så trodde det skulle kaos i bilen, men det verkar som att hon gillar att åka bil... :) Nu tittar hon på mig med sina fina ögon, så det är väl lika bra att sluta skriva och mysa lite med henne..

Hej så länge :)

Kommentarer
Postat av: Janni ♥

Knepigt att du känner av allt så tidigt.. oftast brukar man väl inte känna av förrän efter typ nån månad.. kanske.. jag vet inte.. men oftast när jag hört om det så brukar det inte kännas i kroppen på nå särskilt sätt förrän efter nån månad..

Skönt för dig imorrn!!

2009-07-09 @ 20:55:43
URL: http://jannikylmaaho.blogg.se/

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0