Typiskt tjej problem?


Jag har beslutsångest när det gäller val av kläder till ikväll. Vi ska på grillfest i Brattfors och vem vet hur vädret blir??  Jag får helt enkelt ta med mig massa kläder så att jag kan byta om det skulle bli allt för kallt ;) Snacka om I-lands problem, men ni tjejer vet hur det är!?

Ska iaf hoppa in i duschen nu och göra mig klar, för rätt som det är så är grabbarna här för att hämta oss och man vill ju inte vara den där tjejen som aldrig är färdig i tid, även om det har inträffat några gånger redan ;)

Kanske uppdaterar senare, om jag hinner annars får ni ha en trevlig lördag!
KRAM PÅ ER!


Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0