Allt eller inget.


Typiskt!
Mina planer för midsommar var till en början att jag skulle åka hem till Filipstad. Men efter krocken i söndags så har jag ju ingen fungerande bil. (Visst, den går. Men det är dumt att chansa i onödan.) Så efter krocken har jag ställt in mig på att sitta hemma själv, tills igår när jag helt plötsligt fick två alternativ;
Antingen åka med Svendsen hem till Filipstad, eller att Sanna och Janina kommer hit.

Varför ska det alltid vara så att man från ingenting helt plötsligt får flera alternativ? Det är så himla typiskt!

Jag vurderade lite fram och tillbaka och bestämde mig för att stanna hemma och välkomna Sanna och Janina. Jag har bott i en resväska hela semestern så det kan vara skönt att stanna hemma sista helgen. På måndag drar ju allvaret igång igen med jobb och slit.. Men innan det så ska jag njuta av en helg i goda vänners lag! :)


Nu ska jag äta lite lunch, sen städa ihop lite i lägenheten.
Började ju häromdagen med att rensa ur garderoben och tvätta alla kläder, nu är det bara resten kvar!! Men först lunch!

Hoppas ni får en toppen dag!
Puss och kram




Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0