Ännu en dag i solens tecken.


Nu börjar sommarvärmen komma igen, underbart!
Hoppas det håller i sig under helgen med tanke på att det är skolavslutning och studenten.

Struntade i att rensa garderoben idag, det frestade mycket mer att gå ut och lägga sig i solen! Självklart smörjde jag in mig först, även om vi är i norden så är solen oerhört stark! Jag går inte utanför dörren utan att smörja mig med solskyddsfaktor! Läste i veckorevyn hur solen förstör vår hy och hur vanligt det börjar bli med hudcancer. Det är verkligen inte bra!! Nej, solskyddfaktor 30 på hela kroppen, eller skuggan! Jag tänker då inte bränna mig och få cancer!



Har varit och ätit mat med Silje nu på kvällskvisten. Det blev en kebab på Spicy, som vanligt. Alltid lika kul att umgås med dig gumman! Ska bli tråkigt att du flyttar, det kommer bli tomt utan dig!

Nu ska jag gå och lägga mig, ska bara försöka få in min lilla busunge till katt först och det är inte det lättaste..
Det blev lite ändringar när det gäller morgondagen också. Mia kommer hit med tåget klockan elva så åker vi tillsammans hem sen. Så jag åker alltså hem imorgon redan! Har fått lånat Svendsens sommarstuga också, det ska bli underbart att tillbringa helgen där, om vädret tillåter vill säga!


Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0