FÖRLÅT!


Ni vet hur det är så fort solen tittar fram, bloggandet kommer inte direkt i första hand.

Idag är det äntligen regn igen, och som vanligt njuter jag av det! Fick lite panik i morse bara när det åskade, pappas hus blir alltid drabbat av åskan så jag var tvungen att följa med Daniel ut till hans jobb (05.30) så att jag kunde ta bilen och åka upp till pappa och dra ut alla telefoner. Vet inte hur många telefoner åskan har pajat för oss genom alla dessa år.
Tusse blev överlycklig också när han fick komma in och sova lite.

Nu ska jag ta en dusch, sen åka ner till mamma och färga håret. :)
Ska försöka lägga upp lite bilder från helgen också, så håll utkik!

Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0