Hästkrafter i all ära.



Idag har jag varit ut till Stensta en sväng, jag har till och med ridit! Blev bara en skritt tur ut i skogen, men ändå! Det var helt underbart!!!! Sitter här i ridkläderna, jag vill inte ta av dom.. det är så härligt att känna doften av stallet så fort man rör lite på sig!

Idag skulle jag egentligen springa med Jocke, men jag fick ett sms av honom i morse att han inte orkade, han hade träningsvärk. Jag blev inte ett dugg ledsen över det kan jag säga! Han ringde förut idag och ville ha med mig ut, men som tur var så var jag i stallet då! hehe. Får se om han lyckas övertala mig en gång till, isf kan det hända att det blir en runda imorn. Jag kommer dö!

Nej kanske skulle göra ett ryck här. Ta en dusch, städa lite och diska. Kanske äta lite också, har inte ätit något idag än..

Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0