Home sweet home


Då var man i Filipstad igen och folk fortsätter att överraska mig. Men den här gången är det bara positivt, frågan är ju bara vad som har hänt? 

Stannade i Karlstad en sväng på vägen hit och hämtade min fina tavla, köpte två presenter till Malin och Eva också, något som verkligen passar dem båda! Dom kommer bli sååååå glada! :)
Väl hemma i Filipstad har det hunnits med massor av saker! Ätit mat med världens bästa Sanna. Var upp till balen och kollade in alla fina tjejer och killar. Jag har svårt att förstå att det är tre år sedan en annan var lika fin. Men det är väl så, tiden går fort när man har roligt! Hälsade på mamma en sväng, bytte några ord innan det var dags att åka igen. Hämtade Daniel som hade ätit pizza med fotbolls grabbarna.

Nu ska jag lägga mig, är helt sjukt trött!
Skriver mer i morgon, då kanske ni även får se min tavla :)

Natti natt så länge!

Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0