Krasch, bom, bang!

Igår åkte jag tillbaka till Norge igen. Det tog ett tag innan jag kom iväg. Yrade runt i hela filipstads kommun och letade efter mitt bankomatkort som var spårlöst borta. Men på sista försöket så hittade jag det, under sängen.
David och Jack var så snälla och körde hem mig, orkade inte ta bussen. Eller orkade gjorde jag väl, men finns det något som är tråkigare än att åka buss, själv?? Nej!

När vi kom hem åkte vi till Mc Donalds, men det tog lite längre tid än planerat.
När vi kom in till centrum så händer det, vi krockar! Det var ett gäng killar i en mini cooper som var så smarta och skulle göra en U-sväng i en fyrvägskorsning. Så här blev resultatet...


   



Ett stort tack till David och Jack som hjälpte mig igår!

Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0