Perfekt!





Det kunde verkligen inte blivit bättre resväder! Det är mulet, grått och kallt. Helt perfekt!

Har sovit alldeles för länge idag. Ska hämta Mia på tåget om ca en timme och jag sitter fortfarande i t-shirt, trött som ett as! Men jag har nästan ingenting att packa, så därav mitt lugn. De flesta kläderna är skitiga och de rena vill jag inte ha. Så imorn får det bli en shoppingrunda till Karlstad eller Örebro.


Det passade så bra också, så Silje bor i lägenheten de här dagarna jag är borta. Då får Donna sällskap också, då blir hon glad! Hon har förändrats totalt efter att hon har fått vart ute. Hon är mycket lugnare, gladare och man kan nästan se några likheter mellan henne och Tusse (katten jag har i Sverige hos pappa). Det är så mysigt!


Nej, man kanske skulle slänga på sig lite kläder och smink och dra in till stan. Kanske käka frukost på subway? Ja, det får det banne mig bli, nu när det är löning och allt!



Puss och kram, M









Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0