Pusselbitarna börjar falla på plats.


Åhh va skönt, idag kom jag upp i tid, fick tag i rätt nummer och kunde ringa till sjukan.
Så nu har jag bokat en tid, och preliminärbokat en annan, så det ser ut som att det kommer gå.. Måste ju hinna med att göra allt under vecka 28 när jag ändå är hemma!

Nu har den bördan ramlat ner från axlarna, det är bara resten kvar..
Fick nämligen besök av en polis i tisdags på jobbet, så nu ska jag in på rättegång till måndagen. Jag vill verkligen inte!

På tisdag ska jag tatuera mig också, hej och hå! Det hade jag aldrig trott om mig själv. Jag har alltid varit emot tatueringar. Visst, jag tycker det kan vara fint på andra, men man blir liksom märkt för livet! Jaja, på tisdag ska jag alltså göra min första gaddning. Ska bli kul att se vad Arne har skissat ihop, vet fortfarande inte hur min tattoo ser ut. :)

Kommentarer
Postat av: tess

jupp, jag käkar apelsin som en dåre just för tillfället :D

2009-06-25 @ 13:44:31
URL: http://theresezackrisson.blogg.se/

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0