Ska man vara fin får man lida pin.



Nu har jag precis försökt få i mig lite frukost.. men det är inte så lätt när det enda man vill göra är att kräkas. Usch vad jag hatar det här. Måste ju försöka få i mig mat, det blir mest vattenmelon och jordgubbar. Inte så mycket till mat direkt men bättre än ingenting.

Ska göra mig i ordning nu och åka in till stan. Om 45 minuter ska jag få min första gaddning. Snacka om att jag är nervös, det kommer göra så jävla ont!! Men men, ska man vara fin får man lida pin.

Lägger upp bilder och så ikväll. ;)
Puss puss

Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0