Strandsatt på en öde ö...

...typ så känns det.
När ska vindarna vända? När är det min tur att ha lite tur??

Min cykel har nämligen blivit stulen så nu har jag varken bil eller cykel! Känns jävligt surt med tanke på att jag har fått den efter pappas mormor, så den har några år på nacken. Jag har mina aningar om vem/vilka det är, så nu gäller det bara att ha skinn på näsan och ställa dom mot väggen...



För övrigt så har jag haft en toppen helg även om jag har mått pyton! illamående och ont i magen så det räcker och blir över!. Det ska bli såååå skönt när det här är över! 

Nu ska jag ta en glass innan det är dags att börja jobba.
Kan hända att jag skriver mer i kväll. :)
Puss så länge

Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0