Pappas flicka


Idag är en underbar dag!

Regnet öser ner och ni vet vad jag tycker om det! Och ni som inte vet, så ja.. Jag älskar regnet!
Tänkte att jag skulle åka upp till pappa och släppa in Tusse snart, han är inte lika glad i regn som vad jag är :) Måste tvätta lite kläder också, så kan passa på att göra det när jag ändå är hos pappa. Kanske skulle vara extra duktig och tända i pannan också så det är varmt och skönt i huset när pappa kommer hem i eftermiddag! :)



Drömde massa konstigt i natt, relaterat till gårdagens överraskningar.
Skulle önska att man kunda vrida tillbaka klockan och göra saker ogjorda. Men det är väl helt enkelt så, att ibland får man ångra det man har gjort, och sedan leva med följderna. Men hade jag vetat att det skulle bli så här, så hade jag aldrig gjort det! Vår vänskap var värt så mycket mer! Saknar våra roliga dagar!...


Nej, nu ska jag åka upp till pappa och vara en duktig flicka :)
Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Janni ♥

Vad är det för överraskningar du fått? Nyfiken ;)

2009-06-11 @ 12:35:47
URL: http://jannikylmaaho.blogg.se/

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0