The king of pop


Blev helt chockad över första rubriken på aftonbladets hemsida, Michael Jackson är död!
Tycker alltid att sånt är otäckt, men det första som slår en är; "jaha, ännu en överdos". På
något sätt så blir man inte förvånad längre.. Får väl följa saken och se vad obduktionen säger..



Kom hem halv ett i natt, trött som ett as efter sju timmar på jobbet. Men det var så himla stressigt
under hela kvällen. Massa varor tog slut och var tvugna att fyllas på, varor var kvar från morgonen som
också skulle ut, det var massa kunder som frågade om hjälp hela tiden och mitt upp i allt så var det
skit varmt i butiken! Det var nästan så att svetten rann längs ryggen, fräscht, NOT!

Idag är det fredag och helg för många, men jag jobbar imorn också. Självklar skiner solen och värmen fortsätter att hetta. Det är underbart, men inget vidare kul när man måste vara inne hela eftermiddagen. Ikväll kommer Daniel hit, då blir det massa mys! Längtar!

Nu ska jag göra mig klar för jobb, Anita kommer snart och hämtar mig! :)
Ha en underbar dag, och glöm inte solskydd om du ska ut i solen;)
Puss

Kommentarer
Postat av: Jos

hihi, vilken tur ;)

2009-06-26 @ 17:29:35
URL: http://misslynx.blogg.se/

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0