Va blire?


Fattar inte att jag kunde vakna halv sju i morse, helt utvilad! Va blir det liksom?
Som tur var så kunde jag somna om efter lite surfande på internet och en film.

Idag ska jag rensa min garderob, för imorn är det löning och då ska det inhandlas nytt!
Är så trött på alla 'den-kanske-kommer-till-använding-någon-gång' kläder som har hängt där i flera år! Nej, nu ska det bort!

På torsdag ska jag hämta min efterlängtade tavla på Boulevard som jag är trånat efter i så många år! Äntligen är den min! När jag, pappa och Christel var i Karlstad förra veckan så fick jag se den, igen! Och jag var bara tvungen att ha den. Han i affären sa att det var den sista, så jag la handpenning på den så länge eftersom jag inte hade några pengar då. Men på torsdag ska jag alltså hämta den! Jag längtar!


Nej, ett ryck i garderoben var det ja!
Kram så länge :)


Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0