Bajs också!


Jag måste verkligen bli bättre på att komma ihåg saker. Förut så har jag alltid kunnat skämtat med alla kompisar och så om att jag är så glömsk. Jag letar alltid efter något, mobilen, nycklar, bankomat kort.. You name it! Men nu är det skärpning till 100% som gäller!
Idag när jag kom till bilen så var den olåst, jag hade totalt glömt att låsa den!!! Och nu när jag skulle lämna in mätarställningen på elen så var jag för sen med det så elbolaget har räknat ut själva hur mycket el jag har förbrukat så nu kommer jag få en elräkning 5 000kr! Dom tror nämligen att jag är uppe i 8167 kWh, när det i själva verket bara är 4076 kWh. Åhhh vad jag hatar det här!! Jag som för en gång skull hade lite koll på ekonomin, så kommer det här!!!


Inte nog med allt det här.. Jag får inget besök heller :(

Det är verkligen inte min dag idag!


Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0