Brun och blid


Jag och Silje var och solade igår när jag hade slutat. Det var hur skönt som helst att bara lägga sig där i värmen och slappna av i 14 minuter. Underbart! Solariumet var hur stort som helst med innebyd radio och en röst som berättade hur man skulle ligga, använda menyn osv.  Lite skillnad mot solariumen hemma i stan, man tycker att dom på simhallen är bra men jag kan säga att dom är en fis i rymden om man jämför mot dom på Brun och Blid!

Ikväll blir det 14 minuter till i värmen :)
Är rädd att mitt beroende sakta men säkert smyger sig fram..






Kommentarer
Postat av: Jos

tyckte du brun & blid var bra? jag tyckte dom va sjukt dåliga... till o med stan är bättre mot den brun & blid jag var på :s

2009-03-13 @ 13:18:58
URL: http://misslynx.blogg.se/
Postat av: Janni ♥

Åh va skönt å sola!! ;D

2009-03-13 @ 13:46:38
URL: http://jannikylmaaho.blogg.se/

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0