Dagens händelser.


Det var tänkt att vi skulle gå upp tidigt idag, för att flytta lite grejer från Sem  men när man går och lägger sig mitt i natten så är det inte så lätt att gå upp tidigt, det kommer jag få känna på imorn när jag ska upp klockan åtta. Iaf, tillbaka till ämnet. Klockan tolv åkte vi in till stan för att ta en liten shoppingrunda innan jag skulle börja jobba. Vi gick in på Peak och snackade lite med min polare eller vad man ska kalla det... :) Han får hem massa fina grejer på måndag, så då blir det mer shopping. Fick nöja mig med en tröja från Urban idag.


På jobbet var det väldigt segt, som det har varit hela veckan.. Hatar att jobba kvällar nu när det är så lugnt. Det händer verkligen ingenting! Det är tur att man har bra kollegor som man kan busa och skratta ihop med, det är tack vare dom som jag är kvar på Clas kan jag säga...


Har tillbringat 14 minuter i solariumet idag också, det var lika underbart som igår. Efter solandet åkte vi hem och började pyssla och förbereda inför morgondagens händelser :) Det ska bli såååååå kul! längtar som bara den!


Nu ska jag lägga mig, ska upp och jobba imorn..
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0