Fröken duktig


Skulle vilja ge mig själv en klapp på axeln för idag har jag nämligen tränat! Ja, ni läste rätt! Äntligen kom man iväg till den där jävla träningsstudion som kryllar av läckra kroppar och svettiga killar... Det är hemskt att behöva gå där bland alla muskel berg, det är nästan så att man gömmer sig bakom alla maskiner för att undgå att bli tittad på. Men jag klarade det!! Målet är att jag ska vara en av dom med läcker kropp och synliga muskel linjer, jag vet att det kommer ta låååång tid, men jag är iaf ett steg närmre mitt mål idag än vad jag var igår.





Imorn är det simning som står på tränings schemat. Längtar redan!!

Kommentarer
Postat av: Stig

Ooooh, Jessica Alba<3

2009-03-17 @ 14:45:44
URL: http://tigerstig.blogg.no/
Postat av: Erica

Du e fantastiskt vacker gumman!! Ja jag törs inte stick in näsan på ett gym bland massa puddingar... Får träna på egen hand ett tag till. Kul å se dig i helgen, ses snart hoppas ja <3

2009-03-17 @ 17:36:02
URL: http://thelovers.blogg.se/

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0