Sambo


Livet leker, allt är helt underbart (förutom att det snöar ute, men det är inget jag kan göra något åt). Veckan i Sälen tog knäcken på mig, jag har inte återhämtat mig än! Undrar hur lång tid det tar... Skulle behöva en ledig dag känner jag, men det blir det inget med förrän nästa lördag.. Dagarna fram till dess är fullspeckade med jobb och bus :)

Jag och Silje har kommit på värsta bästa idéen. Det kommer bli skit kul!!! Har köpt alla delar och så, nu ska det bara pysslas lite också.. Fan va jag längtar till helgen!!!! :D Återkommer efter det med bilder på allting, kan inte avslöja något i dagsläget.. Kom igen, ge mig lördag!!!!

Annars då, så har Nicklas och Daniel varit här och hälsat på i två dagar. Det har varit mycket trevligt! :) Sedan så har Silje flyttat in hos mig så nu är vi sambos, inga större fel med det heller :) Som sagt, livet leker!

Nu ska jag springa ner och byta om, börjar jobba om 4 min ;)

Ha en underbar dag allihop!
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0