Skruvad helg..


Skulle lätt kunna påstå att denna helg har varit helt sjuk. Men otroligt roligt!
Efter jobbet i lördags drog jag och Silje iväg till Filipstad, vi skulle överraska grabbarna lite, vilket vi lyckades väldigt bra med!! På fredagen innan vi åkte så pimpade vi en megafon som vi skulle ge till Saxin eftersom hans megafon blev total vrak i Sälen!



När vi var på väg till Filipstad så inser jag, smart som jag är, att jag har glömt laddarna till mina telefoner. Den till samsungen har jag tappat bort så jag hade tänkt ladda den via datorn, men då glömde jag ju att  ta med kabeln från telefon till PC'n. Smart. Not. Och den till min Sony Ericsson låg kvar hemma i lägenheten. Så med döda telefoner åker vi mot Filipstad... Väl framme i Filipstad, efter att ha hittat Saxin och överlämnat vår skönhet så åkte vi hem till Mathias där vi blev sittandes och prata till framåt sex på morgonen.. Samtalsämnet behöver vi kanske inte gå in på här, men jag kan lova att jag har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv! haha..

Söndagen spenderades i glada vänners lag med lunch på kinesen innan det var dags att köra hem igen.

Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0