..tillbaka till verkligheten.


Har drömt mig bort bland alla fina bilar nu alldeles för länge, nu är det dags att återvända till verkligheten...

Lägenheten ser ut som ett bombnedslag, tvätthögen har aldrig varit så stor och disken väller över i diskhon. Dags att ta ett ryck kanske? Borde laga lite mat också, suck!

Måste få tag i Silje också, det är dags för spruta nr tre idag.. hoppas bara på att jag inte kommer må så dåligt som jag gjorde efter första sprutan, det var helt sjukt. Ena stunden rann svetten, andra stunden frös jag! Men men, ska man vara fin får man lida pin ;)

Nej, kanske skulle ta tag i bomben här hemma då..
Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0