Efter regn kommer solsken.


Regn, sol, regn, sol, regn och sol.
Snacka om skiftander väder! Just förtillfället skiner solen samtidigt som det regnar, det är så mysigt! Jag mår bra när det regnar, vet inte riktigt vad det är men det är så mysigt med regn. Förstår inte dom som blir deprimerade när det regnar..



Nu är det inte långt kvar till fredag hörrni!!!!! Gud så gôtt, som man säger hemma i Värmland. Fick lite smakprov igår på vad som komma skall, så nu längtar jag bara ännu mer! Snälla, ge mig fredag nu!!! ;)

Nej, nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på That' 70's show och äta choklad. Hoppas det hjälper mot mina ryggsmärtor.. Jävla rygg helvete!

Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0