Dags att planera.


Hej mina vänner!
Vet ni vad? Jag har bara en vecka kvar att jobba, sen har jag tre veckor semester! Det ska bli underbart! Semester redan tänker ni nog nu. Men jag har valt det helt själv! Jag känner att jag behöver tre veckor nu och inte i juli. Jag har inte haft ledigt sedan jag och pappa var i Thailand, och det var februari/mars 2008. Så nu är det på tiden! :)

Jag har massa saker som jag vill göra och jag ska göra allt jag kan för att allt ska bli av, så nu gäller det bara att planera allt in i minsta detalj :) Skåne, Mallis, Filipstad... Det är ju inte bara att dra när man har en liten kisse katt att ta hänsyn till, men i värsta fall får hon följa med till Sverige och bo där under veckorna..


Åhh vad skönt det ska bli med lite ledigt!

Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0