Life is a bitch!


Varför ska allt vara så komplicerat hela tiden för?
Åhhh.. Blir tokig på det här!



I torsdags åkte jag som sagt hem till Filipstad. Jag hade egentligen bestämt mig under dagen att jag skulle strunta i det med tanke på ekonomin, ingen kattvakt plus att jag var jävligt trött. Men efter några samtal så hade jag ombestämt mig, igen! Jag, lättpåställd??

Kom hem till stan runt halv elva efter en galen bilfärd! Det började redan på hamnen där ett par som stog parkerade bredvid mig hade sex i bilen. Att hela kajen var full av bilar verkade inte bry dem ett dugg! Resten av resan gick väldigt fort, hade aldrig trott att min bil kunde komma upp i den hastigheten.. :) Väl framme i stan var det bara att börja pimpla i sig. Låg ju många timmar efter alla andra som hade druckit hela dagen typ, men det gick bra. Jag kom i kapp ganska snabbt!

Kvällen/natten spenderades hos Simon och Anna som för övrigt bor i farmors gamla lägenhet. Det kändes lite knepigt att vara där och festa men jag hade otroligt kul! Träffade massa roliga människor som jag inte har sett på jätte länge, det är alltid lika roligt! Hoppas på att det blir lika kul nästa helg :)



För övrigt så är jag jävligt irriterad över Pelles verksteds hantering av bytet av mitt kylskåp. Idag när jag skulle ta upp bröd ur frysen så visade det sig att hela frysen var tom! Dom har alltså bytt mitt kylskåp och tagit med sig all mat som jag hade! Så nu sitter jag här med ett fungerande kylskåp, utan mat. Har inga pengar att köpa ny mat för så det blir svält fram till fredag!!

Nu blir det Robinson och mer svält!
Hej så länge..

Kommentarer
Postat av: Jenny

inte varje dag man blir bestulen på mat =)

2009-05-03 @ 22:52:15
URL: http://nogg.se/sockerbullen

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0