Me, myself and I


Hittade denna lista på Sandras blogg.


Lovar du att vara ärlig? Är alltid ärlig, kanske lite för ärlig ibland!

Du heter: Mikaela Viktoria (kommer aldrig ihåg om jag stavar med C eller K, haha) Persson

Smeknamn: Mickis, Mikka, Prutt

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Då kan vad som helst få mig att gråta.

Beroende av: Choklad

Vad tror folk om dig?: Har hört att många tror att jag är ytlig, kaxig och att jag ligger runt med massa killar i Filipstad.

Stämmer det?: Haha nej, verkligen inte!

Vad får du oftast komplimanger för?: Mina ögon, sen brukar killar kläcka någon kommentar om boobsen, men det är ju killar i ett nötskal!

Vad säger du för att imponera på någon?: Hmmmm... i norge så räcker det med att börja prata svenska :)

Hur imponerar man på dig?: Inte genom att berätta hur rik farsan är iaf! :D

Brukar du skratta för dig själv?: Ja, nästan varje dag!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Japp det är bara å ringa :D Puss
Var bor du?: i Norge, det kanske imponerar någon förresten ;)

Trivs du där?:  Ja det gör jag verkligen!

Äger du några converse: Nej

Sprit, cider, vin eller öl: Cider eller sprit, öl i värsta fall och vin om det krisar rejält!

Brukar du bli för full: nej inte enligt mig själv iaf :)

Är du allergisk mot något: Ja, mot kiwi

Hur svarar du i mobilen: Hola!

Antal timmar sömn inatt: 11

Brukar du komma i tid: haha njae..

När mår du bra: När jag ligger på en vit strand i 30 graders värme och lyssnar på havets vågor.. Då mår jag som bäst!

När blev du fotad senast: hmmm?

Hur känner du dig nu: Jävligt trött..

Vanligaste färg på dina kläder: Pastell färger

Vad tycker du om fötter: Det är det värsta jag vet!

Vad saknar du: Alla vänner i Filipstad, ridningen, familjen och DIG!

Hade du en bra kväll igår: Sov hela kvällen så det var inga fel!

Favorit dryck på morgonen: Juice

Rakar du benen: Ja

När brukar du oftast gå och lägga dig: Alldeles för sent

Är du blyg?: Nej

Sysslar du med någon idrott: Har ridit sedan jag var tre.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Har själv upplevt det så ja.

Har du spytt offentligt: Det har väl hänt.. och jag var inte för full (enligt mig själv).

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Runka, ligga med någon och kissa ståendes!

Är du nöjd med ditt liv: Absolut

Är du bortskämd: Nej.. Pappa tar bara väldigt bra hand om mig :)

Vad gör du i morgon: Jobbar, och laddar inför lördagen!

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Öhhhhh?!

Vad längtar du till?: Lördag!

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Absolut

Vad använder du för shampoo?: Bed Head

Hur gammal är du: 22

Tycker du om någon just nu: Ja det gör jag ;)
Gröna eller röda äppeln: Gröna

Gillar du golf: Nej, verkligen inte!

Vilken tid gick du upp idag:  07.10

Har du sovit i din egna säng inatt: ja

Har du strumpor på dig nu: ja, en.

Är det okej att gråta: Helt okey,

När grät du senast: i lördags

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa, köpa ny bil och fräscha upp i garderoben en aning :)

Bär du glasögon eller linser: Nej, men funderar på om det kanske är nödvändigt

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej det är inte viktigt, men jag köper ofta kläder som håller mer än två-tre  tvättar.
Har du piercing: Öronen om det räknas.

Vill du gifta dig: Både ja och nej

Vill du ha barn: Ja, minst två

Solar du ofta: Jag är periodare

Är du bra på att laga mat: Nej, men jag tycker att det är kul!

Är du flygrädd: Nej verkligen inte

Hur vig är du: Jag når ner med händerna till golvet med raka ben, thats it.!

Är du musikalisk?: Nej det skulle jag inte vilja påstå

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten!

Vilken är din favoritglass: .Piggelin

Tror du på ett liv efter döden: Ja absolut

Tycker du om sushi: Vet inte, har aldrig ätit det..

Vad äter du helst när du ser på film: Lösgodis

Har du tandläkarskräck: Ja..

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Nattmänniska

Vilken ögonfärg har du: Grön/blå

Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja flera gånger!

Biter du på naglarna: Inte nu längre men jag gjorde förr.

Röker du: Nej, vet inte hur man gör och jag tänker inte öva för att kunna heller :D

Hur ofta tränar/motionerar du: När jag har tid och ork..
Senaste låt du hörde:





Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0