Olle!


God morgon!
Hoppas ni mår bra idag, men det gör väl alla när det är en ledig dag mitt i veckan. :)
 
Resan gick bra i går, Silje följde med lite spontant så där, och det gillar vi! Det blev mycket skratt under resan, specielt när vi bestämde oss för att ta upp en liftare. Ja ni läste rätt, en liftare! Det var en kille som stod längs vägen och vinkade med tummen. Han såg så snäll ut så vi vände och plockade upp honom. Jag skulle aldrig ha gjort det om jag hade kört ensam, men nu var vi två tjejer så det kändes ändå väldigt tryggt!
Det visade sig att han skulle till Karlstad, vad är oddsen för det liksom? Så med en främmande kille vid namn Olle så fortsatte vi resan.. och allt gick bra! Vi blev varken våldtagna eller bestulna på pengar.

Det känns skönt så här i efterhand att veta att man har hjälpt någon, han var otroligt tacksam!
Så jag nämner det en gång till, behandla andra, som du själv vill bli behandlad!


Puss!

Kommentarer
Postat av: Janni ♥

Wow! Vilken tjänst du gjorde honom!! :) Väldigt snällt av dig, tycker jag! :)

Och du har så rätt, så rätt! Behandla andra som Du själv vill bli behandlad!! PussåKram

2009-05-21 @ 14:41:46
URL: http://jannikylmaaho.blogg.se/

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0