På hugget.


God förmiddag!

Jag vet inte vad det är, men jag mår så himla bra!!
Har sovit hur bra som helst i natt, även om grannarna hade fest. IGEN.
Jag har ingen träningsvärk efter gårdagens cyklande, något som är ett under med tanke på hur länge sen det är som jag cyklade. Men jag får helt enkelt tacka min kära gamla cykel! Den är helt enkelt bäst! :)

Idag väntas det jobb igen, och självklart ska jag cykla till jobbet!!
Tänkte att jag skulle dammsuga och skura golven idag innan jobbet. Så det är väl lika bra att sätta igång.. frukost, dusch, städ!

Hoppas ni får en toppen dag!
Kram kram


Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0