Pelle och jag...

...vi är goda vänner!

Ni kommer ihåg storyn om mitt kylskåp? Nu är vi där igen, fast den här gången är det jag som är dum!
Nu gäller det min diskmaskin! Idag klockan åtta skulle jag ringa till Pelles veksted för att höra vilken tid dom skulle komma idag, men istället för att ringa till Pelles så ringer jag till Byggmaker. Numret jag hade fått av Trines pappa var alltså fel. Självklart blev jag osäker på vart det var jag skulle ringa. Kanske var det till Byggmaker, men samtidigt så hade han (Trines pappa) pratat om Pelle igår så jag blev helt snurrig och sket i alltihop. Sen ringer dom från Pelles när jag är på jobbet, då var dom hemma hos mig och undrade var jag var... Lite pinsamt det blev då då!
Men jag förklarade saken och jag fick ett sms senare under dagen att dom kommer på fredag istället. Så efter allt om och men så är vi vänner, jag och Pelle :)

Jag byter ut Petter mot Pelle!



Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0