Pengar rullar in som det ska...


Fick mina pengar av Pelle idag. Fick dock inte lika mycket som jag själv tyckte att jag skulle få, men jag fick pengar iaf och det var inte dåligt det.
Sen köpte jag och Silje två FLAX (triss) lotter var, och jag vann 500 kr.
För att plussa på ännu mer i kassan så har jag gått upp i lön också.

Kitsjing och tummen upp för det! :)




Nu ska jag gå och lägga mig, är lite mör i benen efter dagens cyklande. Det kommer nog kännas i benen och rumpan imorn, men skam den som ger sig!  "¨Dâ â bar å åk" som Stenmark sa!

(försöker lägga upp bilder imorn, blogg.se är inte på humör nu)


GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0