Roadtrip.


God kväll!

Hoppas allt är bra med er. Själv har jag det hur bra som helst, förutom att jag har ont i hela kroppen efter en ridtur i Nordmark tidigare idag. Men så är det när man inte underhåller rid musklerna. Ni som nu tänker att "vadå, ridning är inte jobbigt" osv. Släng er i väggen! Det var iaf helt underbart att sitta på häst ryggen igen.. Längtar redan till nästa gång!


Vad har hänt annars då?
Jo igår när jag kom hem åkte jag till Nykroppa en sväng. Det hade vart fotbollsmatch mellan Nykroppa och Persberg så det blev lite galej på kvällen. Inte för min del, eftersom jag körde, men det var allt en hel del folk som var allt för runda under fötterna.
Klockan tolv ringde David och undrade om jag skulle med till Väse, dom skulle kolla efter spöken. Jag hade inget annat att göra så jag följde med. Vi gick runt på kyrkogården och letade efter en grav, som vi inte hittade. Sen körde vi vidare till Hammarö där vi snurrade runt hela natten och letade efter en Herrgård... Det var en mycket rolig resa även om vi inte såg några spöken :)

Nu ska jag ta en dusch och göra mig klar för kvällen. Det blir grillning, drickande och mys med nära och kära! Underbart!


SAVNER DEG SILJE!
Håper du har det fint hjemme og at Donna er snill med dere :)

Kommentarer
Postat av: Malin D

Härligt att rida va? Vem red du på? Ha det gôtt!! Kram Malin

2009-05-10 @ 09:11:42

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0