Smärta


Sitter helt utslagen i soffan nu efter att ha städat lägenheten. Hade tänkt städa imorn innan jobbet, men nu har det hänt lite grejer på jobbet som resulterade i att Morten kunde byta vakt med mig så att jag kan åka hem till Filipstad redan klockan två :) Vi har även bytt vakt på måndag, så jag börja r inte förrän klockan ett. Detta innebär låååååånghelg! Underbart!

Imorn mina vänner är det löningsdags. Då ska jag ta en snabb shopping runda på centret efter jobbet. Jag måste hitta en väska att packa i, jag upptäckte nu ikväll att jag har min väska hemma hos pappa i Filipstad, smart Mickis. Mycket smart! Sen ska jag köpa den efterlängtade tröjan på Peak också, men det viktigaste av allt är presenten till Ayla! :)


Nu ska jag gå och lägga mig.
Upp tidigt imorn, det blir hårt det! :)




Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0