Smärtfritt!


Vilken härlig dag det har varit idag!!
Allt har bara rullat på precis som jag har velat, visst är det skönt med sådana dagar?!

Allt började i morse med att rättegången var inställd.. Sen ringde jag till Pelles verksted, dom som tog min mat i torsdags. Jag var riktigt laddad och helt klar för att skälla ut dom, men det behövdes inte. Killen i andra änden började skratta över situationen, han trodde inte att det var sant, inte det att han trodde att jag ljög men att han skämdes över vad som hade hänt.. Så imorn ska jag dit och hämta pengar som ersättning för den förlorade maten. Det gillar vi!

Efter jobbet följde jag med Silje och kollade på en lägenhet. En jätte fin en, mitt i stan med gratis parkering. Allt gick jätte bra och hon flyttar in i början av juni. Gratulerer søta!


Nu ska jag gå och lägga mig. Det blir en tuff dag imorn. Jag och Silje ska nämligen cykla till jobbet och innan det ska jag städa hela lägenheten! Upp i ottan med andra ord ;) God natt då!




Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0