sol, vind och vatten


Hej igen!

Nu sitter jag på båten och äter en räksmörgås. Det är så himla gott med räkor!! Skulle kunna äta hur många smörgåsar som helst! Men det får räcka med en! :)

Httade massa fint på min stressiga shoppingrunda förut också. Hade tänkt lägga ut lite bilder, men i samma veva kom jag på det att vem fan bryr sig om vad jag har shoppat?? :) Men iaf, det blev massa tröjor, linnen och t-shirts från Gina Tricot, ett par jeans från H&M och en tröja från Peak, den jag har längtat efter i flera veckor! :) Nu är det min!!!

Det var så komiskt också för jag ville ha ett par mjukisbyxor från Peak, killbyxor såklart (dom är mycket större och skönare). Men då hade han bara L och XL uppe i butiken, och jag sa att det inte var nödvändigt för honom att springa ner i källaren där och då bara för min skull liksom, jag kan lika gärna köpa dom på måndag. Sen när jag skulle gå till bilen så möter jag honom i källaren på centret, då hade han dom byxorna i handen så jag fick med mig dom ändå :) Har inte betalat dom eller något, men det måste jag komma ihåg att göra på måndag. Lite pinsamt annars :D


Nej, nu börjar jag bli spyfärdig av att skriva.
Det blåser så mycket ute så båten gungar en hel del.



Saknar mitt blonda hår...

Kommentarer
Postat av: Janni ♥

Jag vill se vad du köpte!! :D

2009-05-10 @ 00:43:50
URL: http://jannikylmaaho.blogg.se/

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0