Söndag


Idag mina vänner, har jag fruktansvärt ont i hela kroppen. Det är ännu värre än vad det var igår, men jag klagar inte, det är skönt att känna att man har gjort något! Så länge det inte är men för livet så är det ju lugnt! :)

Igår hade jag jätte mysigt med familjen. Har inte skrattat så mycket på väldigt länge, mina "bröder" är underbara! Haha. Sanna kom upp och hälsade på en sväng också, blir alltid lika glad när jag ser dig gumman. Du betyder massor för mig, det vet du! ♥♥ 

Är hemma hos Daniel nu och kollar på Die Hard med han och Anki, vi har precis klämt i oss en pizza så nu är jag proppmätt. Ska nog lägga mig på soffan en stund och vila lite. 
 

kram så länge :)



Svar till er:
Malin D:
Ja det var helt underbart! Jag hjälpte Petra, kommer inte ihåg vad hästen heter :)
Janni: Va gullig du är, lovar att lägga upp bilder på måndag när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0