Underbart!


Behöver inte nämna att livet är underbart, det vet ni nog att jag tycker vid det här laget! :)

Sitter på jobbet nu och har precis ätit min lunch. Lyxade till det lite och köpte potatisgratäng, tre kycklingvingar och massa sallad. Det är mycket godare än en torr, tråkig smörgås. Mer lyx åt folket, eller hur var det? ;) Utanför fönstert öser
regnet ner och jag tycker det är otroligt skönt. Det är så mysigt när det regnar! Man får en sån go ligga-inne-på-soffan-hela-dagen känsla.. Me like alot!

Det är bara en timme kvar på denna jobb vecka! Direkt efter jobbet ska jag ta en springrunda bland alla affärer på centret innan jag åker hem och hämtar packningen och drar! Det är massa kul som händer i helgen; rida, festa, äta hos morfar ock Birgitta, grilla med mamma, festa lite mer, shopping på IKEA mm. mm. Underbart!

Nu kallar jobbet igen. Vi hörs senare, om inte, så får ni ha en trevlig helg!
Puss och kram



Du vet vad jag vill och jag hoppas att du klarar det.
Orkar inte med en besvikelse till. Jag älskar och tror på dig!

Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0