Uppsvälld säl med humörsvängningar.


Igår på jobbet satt jag och Silje och pratade om mensen. Silje ville så gärna ha den nu så att hon kan börja äta sina piller och jag var så glad över att jag inte har haft den på jätte länge.. Ja vad tror ni händer en timme efter? Jo självklart så får jag mensen. Varför just jag? Det var ju SIlje som ville ha inte jag!!
Vi började skämta om att om hon var i närheten av mig så kanske det smittade av sig, och tydligen gjorde det det för sen på kvällen fick jag ett sms av henne, och då hade hon också fått det! Fan va sjukt egentligen.. :)

Dom kommande dagarna kommer jag vara som en uppsvälld säl med humörsvängningar, kul!



Ikväll åker jag till Filipstad efter jobbet. Kommer vara framme i natt någon gång, får se om jag orkar hålla mig vaken. Törs inte stanna längs vägen och sova, man vet aldrig vad det är för idioter som är ute och kör...

Imorn ska jag hjälpa pappa med vedhögen. Det är det minsta jag kan göra med tanke på hur mycket han har ställt upp för mig alla år. Sen under dagen ska jag provköra Anns bil, det ska bli spännande! :) Förhoppningsvis går allt bra och jag kommer hem med en ny bil!

Nej nu ska jag göra mig klar. Måste packa, diska och vika tvätt innan jobbet.
Hej så länge!



See you in Philly!

Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0