Allt kommer upp och ikapp.


Det blev ingen träning idag.
Jag har så himla ont i ryggen! Jag och Anita tillbringade de sista tre timmarna på jobbet nere i källaren för att få ordning och reda där nere på lagret. Det blev många tunga lyft och i all stress så glömmer man att "lyfta rätt". Så nu ligger jag raklång i soffan med en rygg som värker. Men egentligen ska jag inte klaga, det finns dom som har det mycket värre än mig!




Har tänkt massa på flytten den sista tiden och det känns jätte jobbigt.
Det har först nu kommit upp för mig att jag verkligen ska flytta från Norge och jobbet, vännerna och det liv jag har byggt upp här... Jag har hela tiden gått och tänkt att "ja i januari ska jag flytta hem, det är ju långt kvar." Men dagarna går och det är inte alls långt kvar! Panik!!!
Det är inte det att jag inte vill flytta hem, för det vill jag. Jag kommer bara sakna livet här så otroligt mycket, ett liv som jag trivs väldigt bra med. Jag vet att allt kommer bli jätte bra sen också, men det känns jätte jobbigt ändå. Jag har ju liksom bott här i fyra år.. Sen att det är så många som tycker att det är tråkigt att jag ska flytta, gör inte saken lättare direkt. Men samtidigt känns det ju bra att man är omtyckt..



Usch får tårar i ögonen!


FÖRDELAR MED FLYTT:
- Jag kommer närmare familjen.
- Jag får bo tillsammans med Daniel.
- Jag kan ta upp ridningen igen.
- Jag får jobba med det jag älskar!
- Jag kan umgås med Sanna när jag vill!
- Jag kan gå på måndagsmöten och träffa alla härliga kollegor mycket oftare.
- Det blir inte lika omständigt om det skulle hända något med te.x bilen.. (det tycker pappa är bra)



NACKDELAR MED FLYTT:
- Jag lämner en fast tjänst på Clas Ohlson
- Jag lämnar alla härliga människor som jag lärt känna!
- Filipstad och allt som hör till; skitsnack, rykten, inga bra uteställen, allt är helt dött..



Okej, det är fler fördelar än nackdelar.
Då känns det mycket bättre, och jag kommer ju faktiskt komma
tillbaka och hälsa på så det är kanske inte så illa ändå då!


Kommentarer
Postat av: jos

Skönt att du flyttar till hus iaf och slipper bo i lägenhet, med alla dina barn :)

2009-11-26 @ 10:53:37
URL: http://misslynx.blogg.se/
Postat av: jos

vilka fina julklappar :)

2009-11-26 @ 15:21:36
URL: http://misslynx.blogg.se/
Postat av: Camilla

Kommer bli bra gumman!

Vill höra mer om flytten nån dag. :)

Kramar

2009-11-27 @ 00:13:40
URL: http://camillabackman.blogg.se/

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0