Ett litet ljus i mörkret



Daniel kommer hit ikväll!!
Han skulle köra någon maskin till Sandefjord så då tänkte han övernatta hos mig, vilket jag tyckte var en väldigt bra idé :) Så nu vill jag att dagen bara ska rinna iväg så jag får åka och hämta honom! Vill ha dig här nu!!


För övrigt så har mäklaren precis varit här. Det tog henne fem minuter att kolla igenom lägenheten och notera lite.. :) Fotograf och taxeringsman skulle komma en annan dag, så nu gäller det att hålla rent och snyggt hela tiden.

Nu ska jag fixa lite käk innan det är dags att åka iväg till jobbet.
Kram till er ♥


Kommentarer
Postat av: Angelica

Hejsan. Jag läste i lindas smink blogg på veckorevyn at du använder Mary Kays produkter. Jag är lite intressead att börja med dem då jag blivit tillfrågad att va med på en sådan kväll. Så jag undrar om du skulle kunna svara på vad du tycker om deras produker och vad du använder för ngt? Mycket tacksam för svar / Angelica

2009-11-18 @ 19:29:17
URL: http://beautyplanet.devote.se

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0