Fullspäckat


Hej på er!
Jag har haft fullt upp de senaste dagarna så jag har inte haft tid/ork att blogga.. Det kommer nog bli ganska lite bloggande framöver för dagarna som kommer är väldigt fullspäckade dom med. Men jag ska försöka blogga i mellan varven :)


Igår hjälpte jag Renate med lite julbords-kläder-shopping. Det var inte så lätt som jag trodde det skulle bli, hon var fruktansvärt kräsen! :) Men tillslut så hittade vi något som vi gillade och som satt jätte bra! På lördag ska jag hjälpa henne med håret och sminket, det ska bli jätte kul! Jag älskar verkligen allt som har med smink och hår att göra. Förutom hår på ryggen, det gillar jag inte!

Idag har jag haft besök av Hanna och Silje.
Vi åt lite lasagne som jag fixat i ordning, pratade lite och mös med kattungarna. Silje var gullig och hjälpte mig att färga utväxten också, det var jätte snällt av dig!!


Imorgon är det träning som gäller efter jobbet och på torsdag ska jag städa lite för på fredag kommer taxeringsmannen och tar en titt på lägenheten. Senare på fredag ska jag även ha en makeup klass, så måste hinna plocka ihop allt smink också :) Sen på lördag kommer Daniel hit (håller tummarna för att han kommer redan på fredag) och då är det dags för julbord med jobbet.. Har bokat hotellrum på hotellet där julbordet är, så det blir en extra mysig helg med hotellfrukost! ♥


Det är så skönt att ha fullspäckade dagar tycker jag..
Då får man så mycket mer gjort!


Nu ska jag gå och mysa lite mer med dom små djuren innan jag lägger mig. Det får bli en tidig kväll ikväll så jag inte kommer för sent till jobbet imorn, som jag gjorde idag! Oooops..

Bjuder på en bild på Gustav, som verkar vara eran favorit :)
Varsågoda!







Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0