Ge mig!!



Jag måste verkligen ha en ny vinterjacka.
I dagsläget har jag en kort dunjacka, men det blir så himla kallt åt baken och den Peak kappan jag har är inte särskilt varm nu när det börjar bli riktigt kallt. Om jag ska ha någon chans att bli varm i den måste jag ha flera lag tröjor under och det finns inget värre än att vara påpölsad lager på lager. Det blir så himla instängt!

Att jag fick ett medlemsmail från Peak igår kunde ju inte passat bättre!
Hittade massa fina jackor men fastnade speciellt för denna:




Det får nog bli en visit på Peak någon gång under veckan,
det är ju 6 dagar kvar till löning!! ♥

 


Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0