Härliga söndag!


Vilken härlig dag det har varit idag.
Jag hade besök av Silje och Öistein på förmiddagen. Sedan åkte jag in till Horten och solade och tränade med Anita. Det var otroligt skönt att sola måste jag säga, vet inte när jag gjorde det sist!! Får bli lite mer sånt framöver tror jag :)

När Silje och Öistein var här så plockade vi fram alla kattungarna och lät dem krypa fritt på mattan i vardagsrummet. Dom är verkligen så himla söta!


Nu ska jag ta en dusch och sen åka ner till bryggan och möta Hanna.
Vi ska till Havariet och snacka lite skit ;)

Hoppas ni har en bra söndag!
Kram på er


Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0