Hett


När ska det ge sig?
Igår hade jag en makeup klass hos Lisbeth och på väg dit så kände jag att bilen var otroligt slö, den gick liksom inte fortare än 60km/h. Jag gasade och gasade men ingenting hände. När jag kom fram så var det ett stort rökmoln från vänster framdäck och bromsklossen inne i däcket var alldeles oranget av hetta! Det luktade bränt gummi och när jag stod en halvmeter ifrån bilen så kunde jag känna hur det värmde mina ben, bra på ett sätt för det var jävligt kallt ute men pappa blev ju inte så glad (fördelen med att flytta hem, kommer ni ihåg? :) ) Det fanns inte så mycket jag kunde göra där och då så det var bara att lämna bilen där...


Jag fick låna Lisbeths bil hem så nu ska jag snart åka och lämna tillbaka den, Anita och Martin måste bara komma hem först så Martin kan kolla på min bil. Dom bor ju på samma gata så det är ju perfekt.



Ikväll är det dags för julbord men innan det blir det en liten shoppingrunda, efter att jag lämnat tillbaka bilen :)
Hoppas ni får en bra lördag!
Kram på er!


Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0