Miss i planeringen!


Gud va trött jag blir på mig själv!!!
Jag och Anita skulle ju träna Step idag 09.30. Men jag vaknar 09.20 av att hon skickar ett sms och förklarar att hon blir lite sen. Helvete! Där låg jag, i sängen, helt nyvaken och fattade ingenting tills det slog mig att vi skulle träna.

Så idag blir det alltså ingen träning!
Jag får helt enkelt ta tillfället i akt och börja packa ner grejer som ska med hem istället.. Ska hämta fyrverkerier imorn också som ska med till Filipstad. Bilen kommer bli fullproppad med allt som ska med;

♦ Donna med bebisar
♦ Min packning
♦ Siljes packning
♦ Fyrverkerier
♦ Det jag packar idag


Jaja, bara att börja då ;)
Kram



Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0