Sötnosar!



Hej på er!
Hoppas ni mår bra i det ruggiga regn/snö vädret.

Här i Norge händer det grejer minsann.
Kattungarna börjar komma på fötterna nu men dom har inte riktigt fått till balansen än, dom ser typ ut som fyra små fyllon som försöker ta sig från punkt A till punkt B. Men dom är såååå himla söta!

I torsdags var jag till veterinären och undersökte två av dom. Upptäckte nämligen i onsdags att dom hade fullt med var i ögonen, så dom kunde inte se. Tyckte det var lika bra att ta en koll hos veterinären. Han menade att det var helt normalt att dom kan få lite inflammation några dagar efter att dom har öppnat sina ögon så det var absolut inge farligt..  Själva undersökningen tog 5 minuter och kostade 640 kr. Billigt och bra!! Men det var värt varenda krona, vill ju att dom små liven ska må bra! :)

Idag, två dagar senare så ser dom helt friska ut men jag ska ändå fortsätta att smörja med salvan så det inte kommer tillbaka.




 
Någon som har något förslag på vad dom små livet kan heta?? :)
Dom två oranga är killar, den gråa är en tjej men den svarta vet jag inte rikigt...det är lite svårt att se.



Kommentarer
Postat av: Marianne

har du sett noe så nydelig!! ingenting er så søtt som kattunger.. ;) Jeg foreslår Melissa! det het min første katt som ble 17 år gammel.

2009-11-15 @ 15:10:13

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0