Sverige


Nu har jag packat klart.
Det blev bara en kartong, pappa tog ju med ganska mycket hem förra gången han var här så jag sorterar och flyttar in det i huset först så slipper det bli så mycket på en gång sen när jag kommer i januari! :) Självklart skulle jag kunna packa ner mycket mer men det blir ju så himla tomt! Vill ju gärna inte bo i en tom lägenhet och vi har 2½ månad på oss att tömma den och det ska inte vara några problem..

Imorn ska jag hämta Silje vid bussen halv åtta sen åker vi mot Sverige och Filipstad.
Jag har längtat i fyra veckor efter den här helgen och snart är den här!


Underbart!


Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0