Toppen!


Nu är jag tillbaka i Norge och till vardagens verklighet.
Jag har verkligen haft en toppen helg i Filipstad. Den bästa helgen på länge!

Men nu är det bara att ladda om och jobba (ihjäl sig) igen.
Har gått tillbaka på 100% nu och det känns faktiskt helt okej, även om det bara var andra dagen idag. Får se hur det går framöver, men jag håller tummarna för att jag kommer stå ut den korta tiden som är kvar. :)


Nu ska jag kolla på Greys, men imorn bjuder jag på massa bilder från Pink konserten jag var på igår!! Det får ni inte missa ;)

Puss på er så länge!


Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0