Vad är oddsen??



Igår var det alltså dags för julbordet med jobbet.
Det var helt okej! Den norska julmaten är inget att hurra över så för min del blev det potatissallad, kalkon, frukt och bröd. Längtar såååå till den svenska julmaten, det finns ingenting som slår den!! ♥


Under julbordet så hade vi också ett litet lotteri där vinsterna var en rakapparat, en mobiltelefon och en kamera.
Kameran var första pris och självklart vann Daniel den! Vi var 20 stycken, och så vinner han! Sååå jävla typiskt!! Nu undrar ni säkert varför jag inte blev glad över att han vann, jo, jag har köpt en kamera till han i julklapp!! Självklart blev jag ju glad att han vann men det är ju så himla typiskt att han vann just kameran, vad är oddsen för det liksom???


Jag var ju bara tvungen att berätta det för honom! Så idag har han öppnat den julklappen för att se om han ville ha den eller om jag skulle lämna tillbaka den, men han ville ha den. :) Så nu har vi en kamera extra, men det gör ju absolut ingenting eftersom min nuvarande kamera är helt knäpp, så då kan jag ta den som han vann, haha!


Lägger ut bilder från julbordet imorn, nu ska jag mysa lite med Daniel som ska sova här i natt också eftersom han är ledig imorn ♥ Det gillar vi!!

Kommentarer
Postat av: gabriella,

haha, nej vad typiskt att han skulle vinna kamera :) hade du inte köpt en kamera i julklapp så hade han säkert inte vunnit den, brukar alltid vara så typiskt :p kram

2009-12-01 @ 13:14:54
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/
Postat av: gabriella,

haha, nej vad typiskt att han skulle vinna kamera :) hade du inte köpt en kamera i julklapp så hade han säkert inte vunnit den, brukar alltid vara så typiskt :p kram

2009-12-01 @ 13:15:21
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/
Postat av: gabriella,

haha, nej vad typiskt att han skulle vinna kamera :) hade du inte köpt en kamera i julklapp så hade han säkert inte vunnit den, brukar alltid vara så typiskt :p kram

2009-12-01 @ 13:15:55
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/
Postat av: gabriella,

haha, nej vad typiskt att han skulle vinna kamera :) hade du inte köpt en kamera i julklapp så hade han säkert inte vunnit den, brukar alltid vara så typiskt :p kram

2009-12-01 @ 13:48:36
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0