Call me chicken!!


Som jag nämnde tidigare idag så är det Ellevilledager på centret.
Allt som har med Ellevilledager att göra är gult!! Då menar jag verkligen gult!!
Hela centret har varit klätt med gula balonger, planshcer och varje anställd människa har varit gul. 
Med andra ord så har vi sett ut som ett gäng kycklingar som har yrat runt i en stor bur!
Skit kul! - NEJ! Jag avskyr gult!! Det påminner om påsken och alla galna fanatiker som ska ha kycklingar överallt, gula gardiner i varenda fönster och gula dukar på varenda bord.

Men det är bara att bita ihop för så här kommer jag se ut i tre dagar till:



Ja ni ser ju hur lycklig jag ser ut! -NOT!


Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0