Dag för dag


Här kommer en liten uppdatering över min helg :)
Om jag nu kommer ihåg vad jag har gjort, minnet är ju inte det bästa!


FREDAG:
Klockan ringde 06.30 och det var dags att göra sig klar för en dag på jobbet. 
Jobbade bara till 12.00 så jag fick en tidig helg! Kollade på en vinterjacka innan
jag åkte hem.. och jag blev totalt förälskad i en svart på Peak! :)

På kvällen kom Silje hit och vi kollade på Idol och
snackade om allt mellan himmel och jord. Det var
ett tag sen vi sågs nu så det var underbart att få lite
tid tillsammans. Nästa gång vi ses blir i början av November,
jag längtar redan! Saknar alla stunder vi haft tillsammans!

LÖRDAG:
Dags för jobb igen.
Det var sjukt stressigt under hela dagen, och det resulterade i att
jag var helt slut när jag åkte därifrån. Gick förbi My Cafe och beställde
lite nudlar med kyckling, tyckte jag var värd det efter en hård dag på jobbet! :)



När jag hade slängt i mig maten så deckade jag i soffan.. Vaknade till liv
när Hanna ringde. Hon ville ha med mig ut, men jag hade verkligen ingen
ork eller energi kvar till det. Typiskt!


SÖNDAG:
Idag har jag bara tagit det lugnt!
Kollat på reprisen av Idol, varför vet jag inte, jag såg det ju i fredags!
Har inga större planer för dagen, tänkte att jag skulle dammsuga lite iaf.. om jag orkar :)


Kram


Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0